Engelli Öğrenciler Birimi Koordinatörlüğü

Engelli Öğrenciler Birimi Koordinatörlüğü

  • Kalite
    • 1. Kurum Hakkında Bilgi
      • 1.1. İletişim Bilgileri
      • 1.2. Tarihsel Gelişimi
      • 1.3. Misyonu, Vizyonu, Değerleri ve Hedefleri
      • 1.4. Eğitim-Öğretim
      • 1.5. Ar-Ge
    • 2. Kalite Güvencesi Sistemi
      • 2.1. Kalite Politikası
        • 2.1.1. Değerler Yansıması
        • 2.1.2. Strateji Yansıması
        • 2.1.3. Misyon Farklılaşması
        • 2.1.4. Dengeler
        • 2.1.5. Kalite Politikası
        • 2.1.6. Kalite Yayılımı
        • 2.1.7. İçselleştirme
        • 2.1.8. Uygunluk
        • 2.1.8. Uygunluk
        • 2.1.9. Entegrasyon
        • 2.1.10. Stratejik Entegrasyon
        • 2.1.11. Performans Göstergeleri
        • 2.1.12. Anahtar Göstergeler
        • 2.1.13. Birim Kültür
        • 2.1.14. Uluslararalılaşma
        • 2.1.15. İzleme
        • 2.1.16. İşbirlikleri
      • 2.2. Kalite Komisyonlarının Görev, Sorumluluk ve Faaliyetleri
        • 2.2.1. Periyodik Yönetim Süreçleri
        • 2.2.2. Gruplar
        • 2.2.3. İlişkiler
        • 2.2.4. Temsil
        • 2.2.5. Değerlendirmeler
        • 2.2.6. Kalite Kültürü
        • 2.2.7. Ortak Hedefler
        • 2.2.8. PUKO (eğitim-öğretim)
        • 2.2.9. PUKO (Ar-Ge)
        • 2.2.10. PUKO (Toplumsal)
        • 2.2.11. PUKO (Yönetsel)
      • 2.3. Paydaş Katılımı
        • 2.3.1. Paydaş Analizi
        • 2.3.2. Paydaş Katılımı
        • 2.3.3. İ.P. Bilgilendirme
        • 2.3.4. İ.P. Geri Bildirimi
        • 2.3.5. Dış Paydaş
        • 2.3.6. D.P. Bilgilendirme
        • 2.3.7. D.P. Geri Bildirim
        • 2.3.8. D.P. Katılımı
        • 2.3.9. Mezunlar
        • 2.3.10. Öğrenci Katılımları
        • 2.3.11. Dış Katkılar
    • 3. Eğitim-Öğretim
      • 3.1. Programların Tasarımı ve Onayı
        • 3.1.1. Program Tasarımı
        • 3.1.2. Paydaş Katılımı
        • 3.1.3. Faaliyetler
        • 3.1.4. İç-Dış Paylaşımlar
        • 3.1.5. Çıktı-TYYÇ Uyumu
        • 3.1.6. Uygulama/Alan Çalışmaları
      • 3.2. Programların Sürekli İzlenmesi ve Güncellenmesi
        • 3.2.1. Güncelleme
        • 3.2.2. Yöntemler
        • 3.2.3. Paydaş Katkıları
        • 3.2.4. Güvenceler
        • 3.2.5. İzlemeler
        • 3.2.6. İyileştirmeler
        • 3.2.7. Bilgilendirmeler
        • 3.2.8. Akreditasyon Destekleri
      • 3.3. Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme
        • 3.3.1. Politikalar
        • 3.3.2. Yayılımlar
        • 3.3.3.Yetkinlikler
        • 3.3.4. İş Yükleri
        • 3.3.5. Öğrenci Katılımı
        • 3.3.6. Uluslararası Hareketlilik
        • 3.3.7. Deneyimleme
        • 3.3.8. Seçmeli Dersler
        • 3.3.9. Seçmeli Derslerin Yönetimi
        • 3.3.10. Öğrenci Danışmanları
        • 3.3.11. Mezuniyet Koşulları
        • 3.3.12. Çıktı Ölçümleri
        • 3.3.13. BDY
        • 3.3.14. Öğrenci Hakları
        • 3.3.15. Öğrenci Şikâyetleri
        • 3.3.16. Alan Dışı Öğrenme
      • 3.4. Öğrencinin ve Kabulü ve Gelişimi, Tanıma ve Sertifikalandırma
        • 3.4.1. Kabul
        • 3.4.2. Formal Öğrenme
        • 3.4.3. İnformal Öğrenme
      • 3.5. Eğitim-Öğretim Kadrosu
        • 3.5.1. Özgeçmişler (Öğretim Elemanları Özgeçmişleri)
        • 3.5.2. Yetkinlikler
        • 3.5.3. Mesleki Gelişim
        • 3.5.4. Eğitsel Performanslar
        • 3.5.5. Mesleki Gelişim
        • 3.5.6. Ders Görevlendirmeleri
        • 3.5.7. Eğiticilerin Eğitimi
        • 3.5.8. Ders Verme (dış kaynaklı)
      • 3.6. Öğrenme Kaynakları, Erişilebilirlik ve Destekler
        • 3.6.1. Altyapılar
        • 3.6.2. Faaliyetler
        • 3.6.3. Kurumsal Hizmetler
        • 3.6.4. Özel Öğrenciler
        • 3.6.5. Planlama
        • 3.6.6. Bütçe Dağılımı
    • 4. Araştırma Geliştirme ve Toplumsal Katkı
      • 4.1. Birimin Araştırma Stratejisi ve Hedefleri
        • 4.1.1. Araştırma Stratejisi
        • 4.1.2. Bütünleşik Politikalar
        • 4.1.3. Katkısal Politikalar
        • 4.1.4. Kalkınma Hedefleri
        • 4.1.5. Kültürel Katkılar
      • 4.2. Araştırma Kaynakları
        • 4.2.1. Planlama
        • 4.2.2.Paydaşlar
        • 4.2.3. İzleme
        • 4.2.4. Fon Stratejileri
        • 4.2.5. Personel Teşvikleri
        • 4.2.6. Dış Destekler
      • 4.3. Araştırma Kadrosu
        • 4.3.1.Yetkinlikler
        • 4.3.2.Yetkinlik Ölçümleri
        • 4.3.3. Olanaklar ve Destekler
        • 4.3.4.Teşvikler
      • 4.4. Birimin Araştırma Performansının İzlenmesi ve İyileştirilmesi
        • 4.4.1. Performans
        • 4.4.2. Yayımlar
        • 4.4.3. Ranking yöntemi
        • 4.4.4. Ranking Derecesi
    • 5. Yönetim Sistemi
      • 5.1. Yönetim ve İdari Birimlerin Yapısı
        • 5.1.1. Yönetim Sistemi
      • 5.2. Kaynakların Yönetimi
      • 5.3. Bilgi Yönetim Sistemi
      • 5.4. Birim Dışından Tedarik Edilen Hizmetlerin Kalitesi
      • 5.5. Yönetimin Etkinliği ve Hesap Verebilirliği, Kamuoyunu Bilgilendirme
    • 6. Sonuç ve Değerlendirme
    • 7. Göstergeler
    • 8. Birim KİDR Raporu
  • Hakkımızda
    • Amacımız
    • Misyon
    • Vizyon
    • Yetki, Görev ve Sorumluluklar
    • Örgüt Yapısı
    • Personel / Birim Yönetimi
    • İdari Personel Görev Dağılımları
    • Akademik Danışman Listesi
    • Stratejik Planımızda Birimimizin Sorumluluğu
    • Stratejik Plan İzleme ve Değerlendirme
    • Görev Tanımlarımız
    • İş Akış Süreçlerimiz
  • Hizmetlerimiz
    • Öğrenci Bilgi Formları
    • Faydalı linkler
  • Kurumsal
    • Faaliyet Raporları
    • Mevzuat
    • Yönetmelikler – Yönergeler
  • Öğretim Elemanları İçin Bilgi
  • İletişim
  • Menü

3.6. Öğrenme Kaynakları, Erişilebilirlik ve Destekler

3.6.1. Altyapılar

3.6.2. Faaliyetler

3.6.3. Kurumsal Hizmetler

3.6.4. Özel Öğrenciler

3.6.5. Planlama

3.6.6. Bütçe Dağılımı

Yer imleri

  • Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi
  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Kütüphane ve Bilgi Merkezi
  • Akademik Takvim
  • E-posta
  • EBYS
  • Akıllı Kart
  • Telefon Rehberi
  • Aktivite
 
 
Tasarım: Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü & Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
A SiteOrigin Theme
Yazı boyutu
Zıtlık modu
Accessibility by WAH
...