Engelli Öğrenciler Birimi Koordinatörlüğü

Engelli Öğrenciler Birimi Koordinatörlüğü

  • Kalite
    • 1. Kurum Hakkında Bilgi
      • 1.1. İletişim Bilgileri
      • 1.2. Tarihsel Gelişimi
      • 1.3. Misyonu, Vizyonu, Değerleri ve Hedefleri
      • 1.4. Eğitim-Öğretim
      • 1.5. Ar-Ge
    • 2. Kalite Güvencesi Sistemi
      • 2.1. Kalite Politikası
        • 2.1.1. Değerler Yansıması
        • 2.1.2. Strateji Yansıması
        • 2.1.3. Misyon Farklılaşması
        • 2.1.4. Dengeler
        • 2.1.5. Kalite Politikası
        • 2.1.6. Kalite Yayılımı
        • 2.1.7. İçselleştirme
        • 2.1.8. Uygunluk
        • 2.1.8. Uygunluk
        • 2.1.9. Entegrasyon
        • 2.1.10. Stratejik Entegrasyon
        • 2.1.11. Performans Göstergeleri
        • 2.1.12. Anahtar Göstergeler
        • 2.1.13. Birim Kültür
        • 2.1.14. Uluslararalılaşma
        • 2.1.15. İzleme
        • 2.1.16. İşbirlikleri
      • 2.2. Kalite Komisyonlarının Görev, Sorumluluk ve Faaliyetleri
        • 2.2.1. Periyodik Yönetim Süreçleri
        • 2.2.2. Gruplar
        • 2.2.3. İlişkiler
        • 2.2.4. Temsil
        • 2.2.5. Değerlendirmeler
        • 2.2.6. Kalite Kültürü
        • 2.2.7. Ortak Hedefler
        • 2.2.8. PUKO (eğitim-öğretim)
        • 2.2.9. PUKO (Ar-Ge)
        • 2.2.10. PUKO (Toplumsal)
        • 2.2.11. PUKO (Yönetsel)
      • 2.3. Paydaş Katılımı
        • 2.3.1. Paydaş Analizi
        • 2.3.2. Paydaş Katılımı
        • 2.3.3. İ.P. Bilgilendirme
        • 2.3.4. İ.P. Geri Bildirimi
        • 2.3.5. Dış Paydaş
        • 2.3.6. D.P. Bilgilendirme
        • 2.3.7. D.P. Geri Bildirim
        • 2.3.8. D.P. Katılımı
        • 2.3.9. Mezunlar
        • 2.3.10. Öğrenci Katılımları
        • 2.3.11. Dış Katkılar
    • 3. Eğitim-Öğretim
      • 3.1. Programların Tasarımı ve Onayı
        • 3.1.1. Program Tasarımı
        • 3.1.2. Paydaş Katılımı
        • 3.1.3. Faaliyetler
        • 3.1.4. İç-Dış Paylaşımlar
        • 3.1.5. Çıktı-TYYÇ Uyumu
        • 3.1.6. Uygulama/Alan Çalışmaları
      • 3.2. Programların Sürekli İzlenmesi ve Güncellenmesi
        • 3.2.1. Güncelleme
        • 3.2.2. Yöntemler
        • 3.2.3. Paydaş Katkıları
        • 3.2.4. Güvenceler
        • 3.2.5. İzlemeler
        • 3.2.6. İyileştirmeler
        • 3.2.7. Bilgilendirmeler
        • 3.2.8. Akreditasyon Destekleri
      • 3.3. Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme
        • 3.3.1. Politikalar
        • 3.3.2. Yayılımlar
        • 3.3.3.Yetkinlikler
        • 3.3.4. İş Yükleri
        • 3.3.5. Öğrenci Katılımı
        • 3.3.6. Uluslararası Hareketlilik
        • 3.3.7. Deneyimleme
        • 3.3.8. Seçmeli Dersler
        • 3.3.9. Seçmeli Derslerin Yönetimi
        • 3.3.10. Öğrenci Danışmanları
        • 3.3.11. Mezuniyet Koşulları
        • 3.3.12. Çıktı Ölçümleri
        • 3.3.13. BDY
        • 3.3.14. Öğrenci Hakları
        • 3.3.15. Öğrenci Şikâyetleri
        • 3.3.16. Alan Dışı Öğrenme
      • 3.4. Öğrencinin ve Kabulü ve Gelişimi, Tanıma ve Sertifikalandırma
        • 3.4.1. Kabul
        • 3.4.2. Formal Öğrenme
        • 3.4.3. İnformal Öğrenme
      • 3.5. Eğitim-Öğretim Kadrosu
        • 3.5.1. Özgeçmişler (Öğretim Elemanları Özgeçmişleri)
        • 3.5.2. Yetkinlikler
        • 3.5.3. Mesleki Gelişim
        • 3.5.4. Eğitsel Performanslar
        • 3.5.5. Mesleki Gelişim
        • 3.5.6. Ders Görevlendirmeleri
        • 3.5.7. Eğiticilerin Eğitimi
        • 3.5.8. Ders Verme (dış kaynaklı)
      • 3.6. Öğrenme Kaynakları, Erişilebilirlik ve Destekler
        • 3.6.1. Altyapılar
        • 3.6.2. Faaliyetler
        • 3.6.3. Kurumsal Hizmetler
        • 3.6.4. Özel Öğrenciler
        • 3.6.5. Planlama
        • 3.6.6. Bütçe Dağılımı
    • 4. Araştırma Geliştirme ve Toplumsal Katkı
      • 4.1. Birimin Araştırma Stratejisi ve Hedefleri
        • 4.1.1. Araştırma Stratejisi
        • 4.1.2. Bütünleşik Politikalar
        • 4.1.3. Katkısal Politikalar
        • 4.1.4. Kalkınma Hedefleri
        • 4.1.5. Kültürel Katkılar
      • 4.2. Araştırma Kaynakları
        • 4.2.1. Planlama
        • 4.2.2.Paydaşlar
        • 4.2.3. İzleme
        • 4.2.4. Fon Stratejileri
        • 4.2.5. Personel Teşvikleri
        • 4.2.6. Dış Destekler
      • 4.3. Araştırma Kadrosu
        • 4.3.1.Yetkinlikler
        • 4.3.2.Yetkinlik Ölçümleri
        • 4.3.3. Olanaklar ve Destekler
        • 4.3.4.Teşvikler
      • 4.4. Birimin Araştırma Performansının İzlenmesi ve İyileştirilmesi
        • 4.4.1. Performans
        • 4.4.2. Yayımlar
        • 4.4.3. Ranking yöntemi
        • 4.4.4. Ranking Derecesi
    • 5. Yönetim Sistemi
      • 5.1. Yönetim ve İdari Birimlerin Yapısı
        • 5.1.1. Yönetim Sistemi
      • 5.2. Kaynakların Yönetimi
      • 5.3. Bilgi Yönetim Sistemi
      • 5.4. Birim Dışından Tedarik Edilen Hizmetlerin Kalitesi
      • 5.5. Yönetimin Etkinliği ve Hesap Verebilirliği, Kamuoyunu Bilgilendirme
    • 6. Sonuç ve Değerlendirme
    • 7. Göstergeler
    • 8. Birim KİDR Raporu
  • Hakkımızda
    • Amacımız
    • Misyon
    • Vizyon
    • Yetki, Görev ve Sorumluluklar
    • Örgüt Yapısı
    • Personel / Birim Yönetimi
    • İdari Personel Görev Dağılımları
    • Akademik Danışman Listesi
    • Stratejik Planımızda Birimimizin Sorumluluğu
    • Stratejik Plan İzleme ve Değerlendirme
    • Görev Tanımlarımız
    • İş Akış Süreçlerimiz
  • Hizmetlerimiz
    • Öğrenci Bilgi Formları
    • Faydalı linkler
  • Kurumsal
    • Faaliyet Raporları
    • Mevzuat
    • Yönetmelikler – Yönergeler
  • Öğretim Elemanları İçin Bilgi
  • İletişim
  • Menü

2.1. Kalite Politikası

2.1.1. Değerler Yansıması

2.1.2. Strateji Yansıması

2.1.3. Misyon Farklılaşması

2.1.4. Dengeler

2.1.5. Kalite Politikası

2.1.6. Kalite Yayılımı

2.1.7. İçselleştirme

2.1.8. Uygunluk

2.1.9. Entegrasyon

2.1.10. Stratejik Entegrasyon

2.1.11. Performans Göstergeleri

2.1.12. Anahtar Göstergeler

2.1.13. Birim Kültür

2.1.14. Uluslararalılaşma

2.1.15. İzleme

2.1.16. İşbirlikleri

Yer imleri

  • Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi
  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Kütüphane ve Bilgi Merkezi
  • Akademik Takvim
  • E-posta
  • EBYS
  • Akıllı Kart
  • Telefon Rehberi
  • Aktivite
 
 
Tasarım: Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü & Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
A SiteOrigin Theme
Yazı boyutu
Zıtlık modu
Accessibility by WAH
...