3.15. Öğrenci Şikâyetleri

3.3.15. Öğrenci Şikâyetleri

İBH programanındaki şubelerden sorumlu öğretim görevlileri öğrencilerle yüz yüze görüşerek öğrenci şikayetlerini almaktadırlar. KIDR/3.3.15./06

Ayrıca, Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Kurum İçi Değerlendirme Raporu 2017’de (s.12) belirtildiği üzere; “Öğrencilerin şikayetleri dilekçe yoluyla kayıt atına alınmaktadır. Ayrıca; öğrenci bilgi sistemi, şikayet ve öneri kutuları ve mail yoluyla da öğrenci şikayetleri alınmaktadır. Şikayete konu hususlar ilgili akademik kurullarda görüşülerek değerlendirilmektedir”.

KIDR/3.3.15./02 – 1 http://w3.bilecik.edu.tr/kalite/wp-content/uploads/sites/116/2018/09/2017-Y%C4%B1l%C4%B1-Kurum-%C4%B0%C3%A7-De%C4%9Ferlendirme-Raporu-pdf.pdf

Ayrıca, BŞEÜ Lisans ve Lisans Öğretimi ve Sınav Yönetmeliği çerçevesinde yapılır.

KIDR/3.3.15./02 – 2  http://w3.bilecik.edu.tr/ogrenciisleri/ogrenci/yonetmelikker-yonergeler

3.3.15.1Şikayet Giderme Politikaları

Bu konu bölüm içi toplantılarda görüşülmektedir. KIDR/3.3.15.1./05