BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ 4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI SONUÇLARI

27 Ekim 2021 tarihinde yayınlanmış olan 4/B Sözleşmeli Personel İlanımıza ilişkin asıl ve yedek adayların listesi ekte yer almaktadır.

 

01 No.lu İlan Büro Personeli (Ön Lisans) sonuçları için tıklayınız.

02 No.lu İlan Büro Personeli (Ön Lisans) sonuçları için tıklayınız.

03 No.lu İlan Büro Personeli (Lisans) sonuçları için tıklayınız.

04 No.lu İlan Büro Personeli (Lisans) sonuçları için tıklayınız.

05 No.lu İlan Büro Personeli (Lisans) sonuçları için tıklayınız. 

06 No.lu İlan Büro Personeli (Ön Lisans) sonuçları için tıklayınız. 

07 No.lu İlan Büro Personeli (Lisans) sonuçları için tıklayınız.

08 No.lu İlan Destek Personeli (Temizlik) (Ortaöğretim) sonuçları için tıklayınız.

09 No.lu İlan Destek Personeli (Temizlik) (Ortaöğretim) sonuçları için tıklayınız.

10 No.lu İlan Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Ortaöğretim) sonuçları için tıklayınız.

11 No.lu İlan Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Ön Lisans) sonuçları için tıklayınız.

12 No.lu İlan Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Ön Lisans) sonuçları için tıklayınız.

13 No.lu İlan Teknisyen (Ortaöğretim) sonuçları için tıklayınız.

Asıl olarak kazanan adayların sözleşme yapılabilmesi için aşağıda belirtilen evrakları 29 Kasım – 17 Aralık 2021 tarihleri arasında mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim edilmesi gerekmekte olup, 7315 Sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu’nun 3. maddesi uyarınca Arşiv Araştırması, Koruma ve Güvenlik Görevlisi için 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun’un 10’uncu maddesinde uyarınca Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması yapılacaktır. Arşiv Araştırması olumlu gelen adaylar ile hizmet sözleşmesi imzalanacaktır. Belirtilen tarihe kadar belgelerini getirmeyen adaylar haklarını kaybetmeleri nedeniyle, başvuruda bulunmayan adayların yerine, yedek adaylar https://www.bilecik.edu.tr adresinden ilan edilecektir. (Yedek adaylara da telefon ya da posta yoluyla ayrıca bilgi verilmeyecektir). Bu nedenle yedek adayların internet adresinden durumlarını takip etmeleri gerekmektedir. Adayların atama evrak teslimi ve göreve başlama sürelerinin göz önünde bulundurması önem arz etmektedir.

Adayların göreve başlaması için Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca Arşiv Araştırmasına tabi tutulma zorunluluğu bulunduğundan göreve başlama tarihleri https://www.bilecik.edu.tr web adresinde ilan edilecek olup,  ilgililerin web sayfamızı takip etmeleri gerekmektedir.

Not: Feragat Etmek İsteyen Adayların Feragatnameyi doldurup imzaladıktan sonra tarayıp personel@bilecik.edu.tr mail atmaları ve posta yoluyla göndermeleri gerekmektedir. (Feragatname için tıklayınız.)

Sözleşme için gerekli belgeler;

1-Dilekçe için tıklayınız.

2- Fotoğraf (6 adet vesikalık)

3- Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi

4 – Adli Sicil Kaydı Belgesi (e-devlet kapısı üzerinden karekodlu olarak temin edilecektir.)

5- Askerlik Durum Belgesi

6- Tam Teşekküllü Hastanelerden alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Kurulu Raporunda “Görevine engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığını” belirtilmeli  Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman hekimlerince verilmiş olmalıdır. Ayrıca Destek Personeli ve Koruma ve Güvenlik Görevlisi için açık ve kapalı alanlarda çalışmasına engel sağlık sorunu olmadığı ve Koruma ve Güvenlik Görevlisi için boy uzunluğunun da belirtilmesi gerekmektedir.)

EVRAK TESLİMİ İLE İLGİLİ TAKVİM

Evrak Teslimi İle İlgili Takvim İçin Tıklayınız. 

BİLGİLENDİRME : Başvurular incelendiğinde asıl ve yedek aday listesine giremeyen adaylar ;

  • 2020 KPSS (B) grubu puanının başarı sıralamasına giremediği,
  • KPSS puan türünün ve yılının ilanla uyuşmadığı,
  • Eksik evrak gönderdiği,
  • İlanda istenen mezuniyetle mezuniyetinin aynı veya eş değerliliğinin bulunmaması,
  • İlandaki yaş şartını sağlamaması ve başvuru bitim tarihinde sonra gelen başvurular vb. nedenlerle listede yer almamaktadır.