Akademik Personel Şube Müdürlüğünün Yetki, Görev ve Sorumluluğu

  • Atama, yeniden atama, aylık derece, kademe ve kıdem terfilerinin düzenli bir şekilde yapılmasını sağlamak ve takip etmek,
  • Açıktan ve naklen atanan personelin bilgilerinin Personel Otomasyon Programında   işlenmesini sağlamak ve takibini yapmak,
  • Akademik personelden istifa ile ayrılanların işlemlerinin yapılmasını sağlamak ve takip etmek,
  • Hizmet birleştirilmesi yapılacak olanların işlemlerinin yapılmasını sağlamak ve takip etmek,
  • 2547 Sayılı Kanunun ilgili maddeleri uyarınca görevlendirme işlemlerinin yapılmasını sağlamak,
  • Her türlü hizmeti, Kalite Yönetim Sistemine uygun olarak ve zamanında yapılmasını sağlamak,
  • 2547, 2914 Sayılı Kanunlar ile diğer mevzuat değişikliklerini takip etmek,
  • Sözleşmeli yabancı uyruklu öğretim elemanı çalıştırılması ile ilgili işlemlerin yapılarak sonuçlandırılmasını sağlamak,
  • EBYS’den Gelen-Giden evrakların işlmelerinin yapılıp yapılmadığının kontrol edilmesi,
  • Akademik yönetim ünvanlarına atananların işlemelerinin yapılması.
  • 2547/35.maddesi uyarınca lisansüstü işlemleri yapmak.
  • YLSY öğrencilerinin işlemlerinin yapılması.
  • Görevlendirmelerin yapılması.
  • ÜAK’dan gelen Doçentlik Sınavına başvuran adayların jürilerinde görev alan Üniversitemiz Profesörlerine gönderilen zarfların zimmetle teslim edilmeleri ve hazırladıkları Doçentlik Eser İnceleme Raporları’nın da yazımız ekinde ÜAK’ ya gönderilmesi işlemleri
  • Ders görevlendirmelerinin yapılması.
  • Hizmet birleştirme onaylarını yapmak.
  • 1416 Sayılı Kanun uyarınca atama yapmak.
  • Dosyalama işlemlerini yapmak.
  • Personel otomasyon, YÖKSİS, HİTAP, gibi programlara işe başlayanların ve bilgileri değişen personelin bilgilerinin kaydedilmesi.