1.1. Program tasarımı ve onayı için kullanılan tanımlı süreçler ve paydaşların tasarım sürecine katkısı
Birimde eğitim-öğretim programlarının tasarlama yöntemleri;
– Program ve ders bilgi paketleri web sayfasında yayınlanır,
– Program tasarımında paydaş görüşleri katılımcı ve kapsayıcı olarak alınır,
– İç ve dış paydaş analizleri yapılır,
– Birim akademik kurulunda toplantılar yapılarak bölüm kararı alınır (Bölüm kurulu dosyasında muhafaza edilmektedir).
1.2. Programların amaçları ve çıktılarının TYYÇ ile ilişkisi
– Bölümümüz program amaçları ve çıktılarının TYYÇ ile ilişkisi ilgili web sayfasında ilan edilmektedir.
1.3. Program çıktıları ve ders kazanımlarının ilişkilendirilmesi
– Bölümümüz program çıktıları ve ders kazanımlarının ilişkilendirilmesi dersi yürüten öğretim elemanı tarafından yürütülmektedir.
1.4. Program ve ders bilgi paketlerinin ilan edildiği web sayfası
– Program ve ders bilgi paketleri üniversitemiz Bologna sayfasında ilan edilmektedir.
1.5. Ders dağılım dengesi (seçmeli-zorunlu) ve bu kapsamdaki kurum politikası/ilkeleri
– Bölümümüz ders dağılım dengesi Hemşirelik Ulusal Çekirdek Eğitim Programı (HUÇEP) ile değerlendirilerek sağlanmaktadır.
1.6. Öğrenci iş yükü kredilerinin tanımlanmış ve paydaşlarla paylaşılmış olması
– Bölümümüze ait derslerin iş yükleri tanımlanmış olup üniversitemiz ilgili web sayfasında paydaşlara iletilmektedir.
1.7. Öğrenci iş yüküne dayalı kredi değerlerinin belirlenmesinde öğrenci görüşlerinin alınma yöntemi;
– Akademik danışmanlık hizmetleri ile yürütülmektedir.