4.1. Stratejik Plan

2017-2021 dönemi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Turizm İşletmeciliği Programı Stratejik Planı;

  • Bilimsel faaliyetlerinin incelenmesini,
  • Misyon, vizyon ve temel değerlerinin belirlenmesini,
  • Kurumsal GZFT (SWOT) analizlerinin yapılmasını,
  • Analizlerden elde edilen sonuçlara dayalı olarak Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Programı’nı ilgilendiren stratejik hedefler ile performans göstergelerinin oluşturulmasını,
  • Hedeflerin hayata geçirilmesini sağlayacak eylem planlarının tasarlanmasını,
  • Akademik personelin performanslarının izlenmesini ve değerlendirilmesini,
  • İç ve dış paydaşlarla etkileşime geçilerek, eğitim ve hizmet kalitesinin arttırılmasını,
  • İşbirlikleriyle öğrencilere staj ve iş imkânı sağlanmasını,
  • Bilimsel Araştırmalar ile eğitim-öğretim sistemlerinin kalitesini geliştirmeyi programın hedefleri doğrultusunda toplumsal katkı sağlamayı amaçlamaktadır.