Bahar Dönemi Kulüp Başvuruları Hakkında

Üniversitemiz Öğrenci Kulüpleri Yönergesi gereği, 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi kulüp kurma başvuruları, 1-28 Şubat tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

Başvurular, Kulüp Akademik Danışmanı tarafından, EBYS üzerinden gerçekleştirilecektir.

Başvurular, ilgili Akademik Birim aracılığı ile Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’na, yönergede belirtilen evraklarla birlikte yazılı olarak yapılacak olup, Öğrenci Kulüpleri Koordinasyon Kurulu tarafından değerlendirilecektir. Eksik evrak ile yapılan ve/veya süresi içinde yapılmayan başvurular geçersiz sayılacaktır.

Tüm akademik personel ve öğrencilerimize duyurulur.

ÖĞRENCİ KULÜPLERİ YÖNERGESİ (yeni)

Kulüp Tüzüğü Örneği

kulüp başvuru formu