Bahar Dönemi Kayıt Yenileme Duyurusu

      Kayıt Yenileme İşlemleri 08 Şubat 2016 Pazartesi günü saat 09.00’da başlayacak ve 12 Şubat 2016 Cuma günü saat 17.00’de sona erecektir. Kayıt Yenileme İşlemleri obs.bilecik.edu.tr adresinden yapılacaktır. Ders seçme ile ilgili ayrıntılara ekli dosyadan ulaşabilirsiniz. Dikkat edilecek bazı hususlar   özet olarak aşağıda belirtilmiştir.
Ders seçme işlemini yaptıktan sonra kaydet butonuna basıldığında dersler danışmanın onayına   düşer. 08-12 Şubat 2016 tarihleri arasında ders seçme işlemi yapıldıktan sonra; ücret yatırması gerekenler ekranın sağ üst köşesinde belirtilen “yatırmanız gereken tutar” kısmındaki katkı payı veya öğrenim ücreti tutarını yatırdıktan sonra, ücret yatırması gerekmeyenlerin ise doğrudan (Enstitülerin tüm öğrencileri, Mühendislik Fakültesinin 2014 ve önceki girişli öğrencileri hariç) danışman onay işlemleri 12 Şubat 2016 mesai bitiminde otomatik olarak yapılacaktır. Üniversitemiz senato kararı gereği Bologna süreci nedeniyle ders planları değişen Mühendislik Fakültesinin 2014 ve önceki girişli öğrencileri ile Enstitülerin tüm öğrencileri 08-12 Şubat 2016tarihleri arasında ders seçme işlemi yapıldıktan sonra danışmanlarının yanına gelerek onay yaptırmak zorundadır. Aksi halde ilgili dönemde kayıt yeniletmemiş ve ders seçmemiş sayılacaklardır. Ayrıca ücret yatırması gerektiği halde yatırmayan öğrencilerin ve danışman onayı yaptırmayan Mühendislik Fakültesi öğrencilerinin seçtikleri dersler12 Şubat 2016 tarihi mesai bitimi itibariyle silinecektir.
Otomatik danışman onayı yapılan birimlerde, öğrencinin yatırması gereken tutar kadar para yatırması şartıyla ders ve danışman onayı için öğrencinin danışman yanına gelmesi gerekmemektedir. Otomatik onay tarihinde ders ve danışman onayı sistem tarafından gerçekleştirilecektir.

     Ders seçen ve danışman onayı yaptıran öğrenciler 15-19 Şubat 2016 tarihleri arasında danışmanlarıyla birlikte ders ekle-sil yapabileceklerdir. Ekle-Sil yapıldıktan sonra yatırılması gereken tutar kadar ücret bankaya ödendiğinde, bankaya ücretin yatması ile birlikte otomatik ders onayı yapılacaktır. Banka işleminden sonra danışman yanına gelinmesi gerekmemektedir. Ayrıca Üniversitemizin “Haklı ve Geçerli Nedenler Yönergesi” hükümlerine göre mazereti bulunan öğrenciler de aynı tarihlerde danışmanlarıyla birlikte ders seçme işlemi yapabileceklerdir. Bunun dışında 19 Şubat 2016 tarihinden sonra hiçbir şekilde ders seçme, silme, düzeltme vb. gibi işlemler yapılmayacaktır.
Erasmus, Farabi vb. gibi değişim programıyla giden öğrenciler belirtilen 08-12 Şubat 2016 tarihleri arasında boş kayıt yapacaklardır. İlgili öğrencilerin onayları danışmanları tarafından verilecektir.
Öğrencilerin dönemlik 30 AKTS ders seçmeleri ve mezuniyet için lisans öğrencilerinin en az 240 AKTS, ön lisans öğrencilerinin en az 120 AKTS ders seçmiş ve başarmış olmaları gerekmektedir. Ayrıca zorunlu derslerini, seçmeli ders gruplarında almaları gereken AKTS miktarı kadar dersleri almaları, başarmaları ve varsa zorunlu stajlarını yapmış olmaları gerekmektedir.

EK: Öğrenci ders seçme bilgi dökümanı