2.2. Kalite Komisyonlarının Görev, Sorumluluk ve Faaliyetleri

2.2.1. Periyodik Yönetim Süreçleri

Üniversitemizde tanımlı, periyodik olarak gerçekleştirilen ve sürekli iyileştirme bakış açısıyla yürütülen Kalite Yönetim süreçleri bulunmamakla birlikte bu rapor döneminde çalışmalara başlanılmıştır.

2.2.2. Gruplar

Kalite çalışmalarının daha sağlıklı yürütülmesi amacıyla Kalite Koordinatörlüğü kurulmuştur. Ayrıca her birimde birim kalite kurulları bulunmaktadır.

 

2.2.3. İlişkiler

Birimimizde farklı birimlerinde, farklı bilim alanlarında görev alan öğretim elemanlarına yer verilerek kalite yönetim çalışmaları yapılmaktadır.

2.2.4. Temsil

Birim Kalite Komisyonları altında program kalite kurulları sayesinde programımızda daha kapsamlı bir görüş alışverişi yapılma olanağı sağlanmıştır.

 

2.2.5. Değerlendirmeler

Birimimiz henüz kurumsal dış değerlendirme sürecine girmemiştir.

 

2.2.6. Kalite Kültürü

Birim içinde kalite kültürünün yaygınlaşması ve benimsenmesi için Eğitim, toplantı, çalıştay ve benzeri faaliyetler gerçekleştirilmektedir.

 

2.2.7. Ortak Hedefler

Stratejik Planımızda yer alan amaç ve hedefler hem kurum bazında hem de birim bazında ortak hedef birliğinde gerçekleştirilmeye çalışılmaktadır. Her birimin yöneticileri belirlenen amaç ve hedeflere öncelik vermek suretiyle çalışmalarını sürdürmektedir.

 

2.2.8. PUKO (eğitim-öğretim)

Eğitim-öğretim süreçlerinde PUKO döngüsü tam olarak uygulanmamaktadır. Çalışmalar sürdürülmektedir.

 

2.2.9. PUKO (Ar-Ge)

Araştırma-geliştirme süreçlerinde PUKO döngüsü tam olarak uygulanmamaktadır. Çalışmalar sürdürülmektedir.

 

2.2.10. PUKO (Toplumsal)

Toplumsal katkı süreçlerinde, PUKO döngüsü tam olarak uygulanmamaktadır. Çalışmalar sürdürülmektedir.

 

2.2.11. PUKO (Yönetsel)

Yönetsel ve idari süreçlerinde, PUKO döngüsü tam olarak uygulanmamaktadır. Çalışmalar sürdürülmektedir.