Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş Yapamayan/ Parola Cep Telefonu ve Mail Güncelleyecek/TÖMER Sınavını Geçmiş Sistemde Harç Ücreti Bulunan ve Ders Kaydı Onaylanmayan (Öğrenci Kimlik Kartını Teslim Almayan Öğrencilerimizin Dikkatine

Fakültemize yeni kayıt olan ve Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yapamayan Fakültemiz öğrencilerinin sisteme giriş yapabilmesi için  kullanıcı adı kısmına öğrenci numarası ( öğrenci kimlik numarası)    şifre kısmına da parolası yazarak giriş yapması gerekmektedir.  ancak  sistemde cep telefonu yada mail bilgisi yoksa  bu bilgilerini güncelleme  yaparak sisteme giriş yapabilirler. Sorun yaşayan öğrencilerin iibf@bilecik.edu.tr adresine  öğrenci kimlik numarasını ve iletişim bilgileri olan mail bilgisini ve cep telefonu bilgisini de yazarak mail atmaları halinde, belirtmiş oldukları mail ve telefonlarına yeni parolaları (şifreleri ) gönderilecektir.  Ayrıca Harç ücretlerini ödemeyen öğrencilerin ders seçimleri danışmanı tarafından onaylanamamakta olup öğrencilerimizin harç ücretini yatırıp danışman hocalarına derslerini onaylatması gerekmektedir. Ders Onayı için son gün 11.10.2021 Pazartesi 17.00 mesai bitimidir. Bu tarihten sonra harç ücreti yatırma ve ders onayı işlemi yapılmayacaktır. Öğrencilerimiz danışman hocalarının iletişim bilgilerine 2021-2022 GÜZ DÖNEMİ KAYIT DANIŞMAN LİSTESİ nden ulaşabilirler. Öğrenci kimlik kartını teslim almayan öğrenciler Tıp Fakülte Zemin katta bulunan Fetih BATTAL isimli personelden öğrenci kimlik kartlarını teslim almaları gerekmektedir. Öğrencilerimiz harç ücretleri ve harç ücreti yatırma da sorun yaşama durumunda  0228 214 17 85 numaralı Fetih BATTAL isimli personelden detaylı bilgi alabilirler.