Belgeler ve Formlar

Staj Hareketliliği ile Gidecek Öğrenciler İçin Gerekli Evraklar ve Formlar

İlk Grup Evraklar (Harçsız Pasaport (25 yaş ve üstü öğrenciler için)* ve Vize Yazısı Alabilmek İçin Ofise Teslim Edilecek Evraklar)

1-Türkçe Transkript (onaylı)

2-Kabul mektubunun fotokopisi (Kabul mektubu örneği için tıklayın)

3-Taahhütname

4-Ek–2

5-Staj Anlaşması / Learning Agreement for Training‘in ilgili bölümünün (Section to be completed BEFORE THE MOBILITY) tamamı imzalanmış ve mühürlü olmak zorundadır.

(Henüz LA’ı imzalanmamış olanlar  Eksik Belge Bildirim Dilekçesi  doldurarak evrak teslimi yapabilirler.)

6-Öğrencinin fakülte/enstitü’süne Erasmus+ Staj hareketliliği ile gideceğine ve gideceği periyotta izinli sayılması için verdiği dilekçe örneği.

İkinci Grup Evraklar (Vize Aldıktan Sonra Ofise Teslim Edilecek Evraklar)

7- Pasaport kimlik ve vize kısmı fotokopisi                                                                       

8- Ziraat Bankası  € hesabına ait banka hesap cüzdanının fotokopisi (Bilecik şubesi önerilir. Herhangi bir şubeden de hesap açtırılabilir)

9- Öğrenci Hibe Sözleşmesi  (Kurum Koordinatörü ve öğrencinin imzası olmak zorundadır

10-Seyahat Sağlık sigortası, Kaza ve Sorumluluk Sigortası (Örnek firmaları için tıklayın)

11-Öğrencinin fakülte/enstitü’sünden Erasmus+ Staj hareketliliği ile gideceği periyotta izinli sayıldığına dair alacağı yönetim kurulu karar örneği.

Üçüncü Grup Evraklar (Dönüş Yapan Öğrencilerin Ofise Teslim Etmesi Gereken Evraklar)

12-Staj Anlaşması / Learning Agreement for Training‘in ilgili bölümünün  (Section to be completed AFTER THE MOBILITY) tamamı imzalanmış ve mühürlü olmak zorundadır.(**)

13-Pasaportun vize giriş-çıkış fotokopisi (Evrak tesliminde Pasaport orjinali beyan edilmelidir)

14-Staj Katılımcı Rapor Formu(***)

15Katılım Sertifikası

*DİKKAT! 25 yaşını doldurmamış tüm öğrenciler, pasaport harcından muaftır. 25 yaşından büyük öğrenciler, pasaport harcından muaf olabilmek için gerekli formları (başvuru formu ve onay formu) doldurarak önce kendi akademik birimlerine onaylatmalı, daha sonra Genel Sekreterliğe (Rektörlük binası 1.kat) teslim etmelidir. Onay yazısı hazır olunca haber verilecek ve bu onay yazısı ile ilgili Nüfus Müdürlüğüne başvurulması gerekmektedir.

(**) 12. Maddedeki evrak gittiğiniz işletme/okula onaylattırılacaktır.

(***) Katılımcı Raporu e-mail adresinize faaliyetinizin bitiş tarihinden itibaren birkaç gün içerisinde gönderilecek olup öğrenci bu raporu 15 gün içerisinde doldurmalıdır.

Not : Dönüş evraklarının teslimi dönüşten itibaren 15 güne kadar yapılmalıdır.