3.3.15. Öğrenci Şikâyetleri

Öğrenci şikâyetlerini alma mekanizmaları; Öğrencilerimiz şikayetlerini öğrenci kabul saatlerinde öğretim elemanlarına, mail yoluyla sözlü veya yazılı olarak Bölüm Başkanlığı’na iletebilmektedirler. Ayrıca dilek ve istek kutularına taleplerini bırakabilmektedirler.

 

3.3.15.1 Şikayet Giderme Politikaları

Öğrenci şikâyetlerini gidermek için uygulanan politikalar; Öğrencilerimizin şikayetleri Bölüm Başkanlığı’na ulaştıktan sonra sorunun konusuna göre ilgili komisyonlarda değerlendirilmekte ve çözüme kavuşturulmaktadır. Sorunun çözüm kaynağı birim dışında olması durumunda ilgili yerlere sorun iletilmekte akibeti takip edilmektedir.