Arkeoloji Bölümü

Arkeoloji Bölümü

  • Kalite
    • A. KURUMSAL
      • 1. Hakkımızda
        • 1.1. Tarihsel Gelişimi
        • 1.2. Eğitim-Öğretim
          • 1.2.1. Program yeterlilikleri
          • 1.2.2. Programların yeterlilikleri ve ders öğrenme çıktıları
        • 1.3. Araştırma ve Geliştirme
        • 1.4. Yönetim
        • 1.5. Paydaşlar
          • 1.5.1. Öğrenci temsilcisi
          • 1.5.2. Uluslararası öğrenci temsilcisi
          • 1.5.3. Kurullar ve Komisyonlar
          • 1.5.5. İdari Personel
          • 1.5.4. Akademik Personel
        • 1.6. Dış Paydaşlar
        • 1.7. Belgeler
          • 1.7.1. Anketler ve Bilgi Formları
        • 1.8. Servisler
          • 1.8.1. Öğrenci bilgi sistemi
          • 1.8.2. Yasa ve yönetmelikler
        • 1.9. İş Analizleri
          • 1.9.1. Görev tanımları
          • 1.9.2. İş akış süreçleri
      • 2. İletişim
      • 3. Gelişim
      • 4. Misyon, Vizyon, Değerler ve Hedefler
        • 4.1. Stratejik plan
        • 4.2. Vizyon
        • 4.3. Değerler
        • 4.4. Hedefler
      • 5. Eğitim-Öğretim
      • 6. Ar-Ge
      • 7. İyileştirme
    • B. KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ
      • 1. Kalite Güvence Sistemi
        • 1.1. Değerler yansıması
        • 1.2. Strateji yansıması
        • 1.3. Misyon farklılaşması
        • 1.4. Dengeler
        • 1.5. Kalite politikası
        • 1.6. Kalite yayılımı
        • 1.7. İçselleştirme
        • 1.8. Uygunluk
        • 1.9. Entegrasyon
        • 1.10. Stratejik entegrasyon
        • 1.11. Performans göstergeleri
        • 1.12. Anahtar göstergeler
        • 1.13. Birim kültürü
        • 1.14. Uluslararasılaşma
        • 1.15. İzleme
        • 1.16. İşbirlikleri
      • 2. Kalite Yönetim Sistemi
        • 2.1. Periyodik yönetim süreçleri
        • 2.2. Gruplar
        • 2.3. İlişkiler
        • 2.4. Temsil
        • 2.5. Değerlendirmeler
        • 2.6. Kalite kültürü
        • 2.7. Ortak hedefler
        • 2.8. PUKO (eğitim-öğretim)
        • 2.9. PUKO (Ar-Ge)
        • 2.10. PUKO (Toplumsal)
        • 2.11. PUKO (Yönetsel)
        • 2.12. İç Paydaş analizi
        • 2.13. Paydaş katılımı
        • 2.14. İç Paydaş bilgilendirme
        • 2.15. İç Paydaş geri bildirimi
        • 2.16. Dış paydaş
        • 2.17. Dış Paydaş bilgilendirme
        • 2.19. Dış Paydaş katılımı
        • 2.20. Mezunlar
        • 2.21. Öğrenci katılımları
        • 2.22. Dış katkılar
    • C. EĞİTİM-ÖĞRETİM
      • 1. Programların Tasarımı ve Onayı
        • 1.1. Program tasarımı
        • 2.1. Güvenceler
          • 2.1.1. Bilgi formları (Ders)
          • 2.1.2. Uygulama dosyaları (Ders)
            • 2.1.2.1. Uygulama çizelgesi
            • 2.1.2.2. Değerlendirme raporları (Öğretim üyesi)
            • 2.1.2.3. Anket sonuçları (Öğrenci değerlendirme)
            • 2.1.2.4. Sınav dosyaları
            • 2.1.2.5. Sınav soruları ve puanları
            • 2.1.2.6. Soruların çözümleri
            • 2.1.2.7. En yüksek-orta-en düşük cevap kağıdı fotokopisi
            • 2.1.2.8. Ders ile ilgili proje dosyaları
            • 2.1.2.9. En iyi proje/uygulama
            • 2.1.2.10. Resmi not listesi
          • 2.1.3. Ders Uygulama Dosyaları
            • 2.1.3.1. Program çıktıları değerlendirme raporu
            • 2.1.3.2. Dersin program çıktıları matrisi
            • 2.1.3.3. Öğrenim çıktıları değerlendirme anketi
            • 2.1.3.4. Değerlendirme ve Öneriler
        • 2.2. İzlemeler
        • 2.3. İyileştirmeler
        • 2.4. Bilgilendirmeler
        • 2.5. Akreditasyon destekleri
        • 3. Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme
          • 3.1. Politikalar
            • 3.1.1. Eğitim politikası
          • 3.2. Yayılımlar
            • 3.2.1. Bilinirlik
          • 3.3. Yetkinlikler
          • 3.4. İş yükleri
          • 3.5. Öğrenci katılımı
          • 3.6. Uluslararası hareketlilik
          • 3.7. Deneyimleme
          • 3.8. Seçmeli dersler
            • 3.8.1. Disiplinlerarası seçmeli dersler
          • 3.9. Seçmeli derslerin yönetimi
            • 3.9.1. Seçmeli ders uygulamaları
          • 3.10. Öğrenci danışmanları
            • 3.10.1. Etkinlikler
            • 3.10.2. Başarı ölçümleri
            • 3.10.3. İlan
          • 3.11. Mezuniyet koşulları
          • 3.12. Çıktı ölçümleri
          • 3.13. BDY
          • 3.14. Öğrenci hakları
          • 3.15. Öğrenci şikâyetleri
            • 3.15.1. Şikayet giderme politikaları
          • 3.16. Alan dışı öğrenme
        • 4. Öğrencinin Kabulü ve Gelişimi, Tanıma ve Sertifikalandırma
          • 4.1. Kabul
          • 4.2. Formal öğrenme
          • 4.3. İnformal öğrenme
        • 5. Eğitim-Öğretim Kadrosu
          • 5.1. Özgeçmişler
            • 5.1.a. Doç.Dr.MuratTürkteki
            • 5.1.b. Doç. Dr. Mustafa Erkan Fidan
            • 5.1.c. Dr. Öğr. Üyesi Deniz Sarı
            • 5.1.e. Arş. Gör. Haralambos Nikolayidis
            • 5.1.f. Arş. Gör. Sevingül Bilgin
            • 5.1.g. Öğr. Gör. Sezer Seçer Fidan
            • 5.1.d. Doç. Dr. Sinem Türkteki
          • 5.2. Mesleki Gelişim
            • 5.2.1. Güvence
          • 5.3. Ders Görevlendirmeleri
          • 5.4. Eğiticilerin eğitimi
          • 5.5. Ders verme (dış kaynaklı)
        • 6. Öğrenme Kaynakları, Erişebilirlik ve Destekler
          • 6.1. Altyapılar
          • 6.2. Faaliyetler
          • 6.3. Kurumsal hizmetler
            • 6.3.1. Birimsel hizmetler
          • 6.4. Özel öğrenciler
          • 6.5. Planlama
          • 6.6. Bütçe dağılımı
    • D. ARAŞTIRMA, GELİŞTİRME ve TOPLUMSAL KATKI
      • 1. Birimin Araştırma Stratejisi ve Hedefleri
        • 1.1. Bütünleşik politikalar
        • 1.2. Katkısal politikalar
      • 2. ARAŞTIRMA KAYNAKLARI
        • 2.1. Planlama
        • 2. 2. Paydaşlar
        • 2. 3. İzleme
        • 2. 4. Fon stratejileri
        • 2. 5. Personel teşvikleri
        • 2. 6. Dış destekler
      • 3. ARAŞTIRMA KADROSU
        • 3.1. Yetkinlikler
        • 3.2. Yetkinlik ölçümleri
        • 3.3. Olanaklar ve destekler
          • 3.3.1. Fiziksel, teknolojik ve finansman
          • 3.3.2. Laboratuvarlar
          • 3.3.3. Projeler
          • 3.3.4. Etik kural destekleri
          • 3.3.5. Ölçme ve Değerlendirme
        • 3.4. Teşvikler
      • 4. BİRİMİN ARAŞTIRMA PERFORMANSININ İZLENMESİ VE İYİLEŞTİRİLMESİ
        • 4.1. Performans
        • 4.2. Yayımlar
        • 4.3. Ranking yöntemi
          • 4.3.1. Katkı yeterliliği
        • 4.4. Ranking derecesi
    • E. YÖNETİM SİSTEMİ
      • 1. Yönetim ve İdari Birimlerin Yapısı
        • 1.1. Yönetim Sistemi
        • 1.2. İç kontrol eylem planı
        • 1.3. Yetki dağılımı
      • 2. Kaynakların Yönetimi
        • 2.1. Etkililik
        • 2.2. Etkinlik
        • 2.3. Liyakat
        • 2.4. Finansal yönetim
        • 2.5. Kaynakların yönetimi
      • 3. Bilgi Yönetimi Sistemi
        • 3.1. Bilgi Yönetimi
        • 3.2. Performans göstergeleri
          • 3.2.1. Desteklemeler
        • 3.3. Süreç destekleri
        • 3.4. Veri toplama
        • 3.5. Güvenlik ve gizlilik
        • 3.6. Birim hafızası
      • 4. Birim Dışından Tedarik Edilen Hizmetlerin Kalitesi
        • 4.1. Tedarik kriterleri
        • 4.2. Tedarik güvencesi
      • 5. Kamuoyunu Bilgilendirme
        • 5.1. Kamuoyu paylaşımı
      • 6. Yönetimin Etkinliği ve Hesap Verebilirliği
        • 6.1. Etkinlik paylaşımı
        • 6.2. Güvence
        • 6.3. Liderlik ölçümleri
        • 6.4. Şeffaflık politikaları
    • F. TOPLUMSAL KATKI
  • Hakkımızda
    • Genel Bilgiler
    • Misyon ve Vizyon
    • Yönetim
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Akademik Personel
    • İdari Personel
    • Bölümden Fotoğraflar
  • Araştırmalar
    • Küllüoba Kazıları
    • Bilecik İli Arkeolojik Yüzey Araştırmaları
    • Eskişehir ve Kütahya İlleri Tarih Öncesi Dönem Yüzey Araştırmaları
    • From Mines to Graves (XRF Metal Analizleri)
    • Konya Regional Archaeological Survey Project
  • Dersler
    • Tüm Dersler
    • Ders İçerikleri
    • Uygulama Alanı
    • Ders Programları
  • Seminer Kitaplığı
    • Yayın Katalogu
    • Çalışma Saatleri
  • Öğrenci
    • Arkeoloji Kulübü
    • Ders Kayıt Danışmanları
    • Staj Yapan Öğrencilerimiz
    • Mesleki Bağlantılar
    • Tamamlanan Yüksek Lisans Tezleri
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • İletişim
  • Menü

Öğrenci

Arkeoloji Kulübü

Bölüm Kitaplığı

Ders Danışmanları

Mesleki Bağlantılar

Sıkça Sorulan Sorular

Tamamlanan Yüksek Lisans Tezleri

 

Yer imleri

  • Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi
  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Kütüphane ve Bilgi Merkezi
  • Akademik Takvim
  • E-posta
  • EBYS
  • Akıllı Kart
  • Telefon Rehberi
  • Bölüm Facebook Sayfası
  • Bölüm Instagram Sayfası
  • Bölüm Twitter Sayfası
 
 
Tasarım: Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü & Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
A SiteOrigin Theme