Kalite
A. KURUMSAL
1. Hakkımızda
1.1. Tarihsel Gelişimi
1.2. Eğitim-Öğretim
1.2.1. Program yeterlilikleri
1.2.2. Programların yeterlilikleri ve ders öğrenme çıktıları
1.3. Araştırma ve Geliştirme
1.4. Yönetim
1.5. Paydaşlar
1.5.1. Öğrenci temsilcisi
1.5.2. Uluslararası öğrenci temsilcisi
1.5.3. Kurullar ve Komisyonlar
1.5.5. İdari Personel
1.5.4. Akademik Personel
1.6. Dış Paydaşlar
1.7. Belgeler
1.7.1. Anketler ve Bilgi Formları
1.8. Servisler
1.8.1. Öğrenci bilgi sistemi
1.8.2. Yasa ve yönetmelikler
1.9. İş Analizleri
1.9.1. Görev tanımları
1.9.2. İş akış süreçleri
2. İletişim
3. Gelişim
4. Misyon, Vizyon, Değerler ve Hedefler
4.1. Stratejik plan
4.2. Vizyon
4.3. Değerler
4.4. Hedefler
5. Eğitim-Öğretim
6. Ar-Ge
7. İyileştirme
B. KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ
1. Kalite Güvence Sistemi
1.1. Değerler yansıması
1.2. Strateji yansıması
1.3. Misyon farklılaşması
1.4. Dengeler
1.5. Kalite politikası
1.6. Kalite yayılımı
1.7. İçselleştirme
1.8. Uygunluk
1.9. Entegrasyon
1.10. Stratejik entegrasyon
1.11. Performans göstergeleri
1.12. Anahtar göstergeler
1.13. Birim kültürü
1.14. Uluslararasılaşma
1.15. İzleme
1.16. İşbirlikleri
2. Kalite Yönetim Sistemi
2.1. Periyodik yönetim süreçleri
2.2. Gruplar
2.3. İlişkiler
2.4. Temsil
2.5. Değerlendirmeler
2.6. Kalite kültürü
2.7. Ortak hedefler
2.8. PUKO (eğitim-öğretim)
2.9. PUKO (Ar-Ge)
2.10. PUKO (Toplumsal)
2.11. PUKO (Yönetsel)
2.12. İç Paydaş analizi
2.13. Paydaş katılımı
2.14. İç Paydaş bilgilendirme
2.15. İç Paydaş geri bildirimi
2.16. Dış paydaş
2.17. Dış Paydaş bilgilendirme
2.19. Dış Paydaş katılımı
2.20. Mezunlar
2.21. Öğrenci katılımları
2.22. Dış katkılar
C. EĞİTİM-ÖĞRETİM
1. Programların Tasarımı ve Onayı
1.1. Program tasarımı
2.1. Güvenceler
2.1.1. Bilgi formları (Ders)
2.1.2. Uygulama dosyaları (Ders)
2.1.2.1. Uygulama çizelgesi
2.1.2.2. Değerlendirme raporları (Öğretim üyesi)
2.1.2.3. Anket sonuçları (Öğrenci değerlendirme)
2.1.2.4. Sınav dosyaları
2.1.2.5. Sınav soruları ve puanları
2.1.2.6. Soruların çözümleri
2.1.2.7. En yüksek-orta-en düşük cevap kağıdı fotokopisi
2.1.2.8. Ders ile ilgili proje dosyaları
2.1.2.9. En iyi proje/uygulama
2.1.2.10. Resmi not listesi
2.1.3. Ders Uygulama Dosyaları
2.1.3.1. Program çıktıları değerlendirme raporu
2.1.3.2. Dersin program çıktıları matrisi
2.1.3.3. Öğrenim çıktıları değerlendirme anketi
2.1.3.4. Değerlendirme ve Öneriler
2.2. İzlemeler
2.3. İyileştirmeler
2.4. Bilgilendirmeler
2.5. Akreditasyon destekleri
3. Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme
3.1. Politikalar
3.1.1. Eğitim politikası
3.2. Yayılımlar
3.2.1. Bilinirlik
3.3. Yetkinlikler
3.4. İş yükleri
3.5. Öğrenci katılımı
3.6. Uluslararası hareketlilik
3.7. Deneyimleme
3.8. Seçmeli dersler
3.8.1. Disiplinlerarası seçmeli dersler
3.9. Seçmeli derslerin yönetimi
3.9.1. Seçmeli ders uygulamaları
3.10. Öğrenci danışmanları
3.10.1. Etkinlikler
3.10.2. Başarı ölçümleri
3.10.3. İlan
3.11. Mezuniyet koşulları
3.12. Çıktı ölçümleri
3.13. BDY
3.14. Öğrenci hakları
3.15. Öğrenci şikâyetleri
3.15.1. Şikayet giderme politikaları
3.16. Alan dışı öğrenme
4. Öğrencinin Kabulü ve Gelişimi, Tanıma ve Sertifikalandırma
4.1. Kabul
4.2. Formal öğrenme
4.3. İnformal öğrenme
5. Eğitim-Öğretim Kadrosu
5.1. Özgeçmişler
5.1.a. Doç.Dr.MuratTürkteki
5.1.b. Doç. Dr. Mustafa Erkan Fidan
5.1.c. Dr. Öğr. Üyesi Deniz Sarı
5.1.e. Arş. Gör. Haralambos Nikolayidis
5.1.f. Arş. Gör. Sevingül Bilgin
5.1.g. Öğr. Gör. Sezer Seçer Fidan
5.1.d. Doç. Dr. Sinem Türkteki
5.2. Mesleki Gelişim
5.2.1. Güvence
5.3. Ders Görevlendirmeleri
5.4. Eğiticilerin eğitimi
5.5. Ders verme (dış kaynaklı)
6. Öğrenme Kaynakları, Erişebilirlik ve Destekler
6.1. Altyapılar
6.2. Faaliyetler
6.3. Kurumsal hizmetler
6.3.1. Birimsel hizmetler
6.4. Özel öğrenciler
6.5. Planlama
6.6. Bütçe dağılımı
D. ARAŞTIRMA, GELİŞTİRME ve TOPLUMSAL KATKI
1. Birimin Araştırma Stratejisi ve Hedefleri
1.1. Bütünleşik politikalar
1.2. Katkısal politikalar
2. ARAŞTIRMA KAYNAKLARI
2.1. Planlama
2. 2. Paydaşlar
2. 3. İzleme
2. 4. Fon stratejileri
2. 5. Personel teşvikleri
2. 6. Dış destekler
3. ARAŞTIRMA KADROSU
3.1. Yetkinlikler
3.2. Yetkinlik ölçümleri
3.3. Olanaklar ve destekler
3.3.1. Fiziksel, teknolojik ve finansman
3.3.2. Laboratuvarlar
3.3.3. Projeler
3.3.4. Etik kural destekleri
3.3.5. Ölçme ve Değerlendirme
3.4. Teşvikler
4. BİRİMİN ARAŞTIRMA PERFORMANSININ İZLENMESİ VE İYİLEŞTİRİLMESİ
4.1. Performans
4.2. Yayımlar
4.3. Ranking yöntemi
4.3.1. Katkı yeterliliği
4.4. Ranking derecesi
E. YÖNETİM SİSTEMİ
1. Yönetim ve İdari Birimlerin Yapısı
1.1. Yönetim Sistemi
1.2. İç kontrol eylem planı
1.3. Yetki dağılımı
2. Kaynakların Yönetimi
2.1. Etkililik
2.2. Etkinlik
2.3. Liyakat
2.4. Finansal yönetim
2.5. Kaynakların yönetimi
3. Bilgi Yönetimi Sistemi
3.1. Bilgi Yönetimi
3.2. Performans göstergeleri
3.2.1. Desteklemeler
3.3. Süreç destekleri
3.4. Veri toplama
3.5. Güvenlik ve gizlilik
3.6. Birim hafızası
4. Birim Dışından Tedarik Edilen Hizmetlerin Kalitesi
4.1. Tedarik kriterleri
4.2. Tedarik güvencesi
5. Kamuoyunu Bilgilendirme
5.1. Kamuoyu paylaşımı
6. Yönetimin Etkinliği ve Hesap Verebilirliği
6.1. Etkinlik paylaşımı
6.2. Güvence
6.3. Liderlik ölçümleri
6.4. Şeffaflık politikaları
F. TOPLUMSAL KATKI
Hakkımızda
Genel Bilgiler
Misyon ve Vizyon
Yönetim
Yönetmelik ve Yönergeler
Akademik Personel
İdari Personel
Bölümden Fotoğraflar
Araştırmalar
Küllüoba Kazıları
Bilecik İli Arkeolojik Yüzey Araştırmaları
Eskişehir ve Kütahya İlleri Tarih Öncesi Dönem Yüzey Araştırmaları
From Mines to Graves (XRF Metal Analizleri)
Konya Regional Archaeological Survey Project
Dersler
Tüm Dersler
Ders İçerikleri
Uygulama Alanı
Ders Programları
Seminer Kitaplığı
Yayın Katalogu
Çalışma Saatleri
Öğrenci
Arkeoloji Kulübü
Ders Kayıt Danışmanları
Staj Yapan Öğrencilerimiz
Mesleki Bağlantılar
Tamamlanan Yüksek Lisans Tezleri
Sıkça Sorulan Sorular
İletişim
Menü
1.9. İş Analizleri